Mr Kritisk öppnar munnen

för första gången på den här bloggen. Nu får vi se vad det blir av det här.

Som ni hör på namnet så kommer det säkert bli en hel del klagande. Så ni får helt enkelt vänja er eller så bara läsa Ms Mybell´s inlägg eller någon annan blogg. För här tänkte jag slänga ur mig det mest, men inte allt. Det positiva kanske någon annan kan stå för.

Så hur har min dag varit idag då? Rätt bra måste jag säga, men nog fan han det gå över innan dagen är slut. Så här sitter man nu och skriver sina första rader.

Blev det bra? Nä, men det blev ärligt i alla fall.

Men det kommer komma fler inlägg som kommer vara bättre. Eller jag vet ju inte vad ni tycker, men jag tror nog att jag kommer tycka att kommande inlägg är bättre i alla fall.

Så lev som ni vill och kolla på världen med kritiksa ögon...

Kommentarer
Postat av: mel

ehm, vad gick fel då? ...klaga så det hörs.

2008-08-18 @ 21:30:43
URL: http://mel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0